Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
5 posters
Strona 1 z 2
Strona 1 z 2 • 1, 2
Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Cześć. Zrobiłam wczoraj depozyt SMS w Playfortunie bo mialam dodatkowe środki w ramach abonamentu na usługi premium. Zleciłam wypłatę na Skrill a oni robią wielkie halo pisząc mi mail po mailu (dopiero przed chwilą to przeczytałam bo trafiło do spamu)
"Dear players!
Play Fortuna are kindly requested to contact the chat support, since it is necessary to clarify the number of Skrill wallet to complete the application for withdrawal. " - co to jest numer portfela Skrill?
Następnie:
"Hello, Dear Player!
For a successful withdrawal you need to pass the verification procedure.
We need to identify you as the account owner.
Attention, this is a one time procedure.
To pass the verification procedure, you need to link to http://verification-playfortuna.com/?userid=p6-nockruka&signature=2ceeebdef9a423d86c9fbee12518c507 and download the required documents to the form.
Color photocopy of 1 - 2 pages of your passport.
After that, please, inform us about the downloaded data in our 24/7 chat. This will greatly reduce the time period of verification process.
Administration of the Play Fortuna casino guarantees absolute confidentiality of your data.
They will only be used to identify you as the cardholder.
The information you provide is 100% confidential, and will not be disclosed under any circumstances.
In case any questions or difficulties arise, please contact our 24/7 Chat
Support Services: CHAT and our operators will be happy to help you.
To enter the Casino click here: LOBBY
If, for any reason, you can not login to the casino website, please use this link: LOBBY2
You are receiving this newsletter because you are a registered user of the project Play Fortuna: LOBBY
24/7 Chat Support: CHAT
E-mail of Chat Support : promo@sender-playfortuna.net
If you wish to unsubscribe click here: UNSUBSCRIBE
This is not a spam newsletter, this e-mail address is used for registration in the Play Fortuna casino." - tutaj znowu nie mogę dodać zdjęć dowodu bo mi ich nie wczytuje, jest niby dodane ale jak kilkam "upload" czy coś w ten deseń to pisze, że nie załadowałam skanów...
Kolejny, napisany godzinę temu, kompletnie nic z tego nie rozumiem.
"Dear Player!
Due to the fact that SMS billing, by which we accept deposits via SMS, put your('s) SMS, in the risk payment area (Hold), we cannot proceed with the withdrawal of funds.
To resolve this situation, administration of the casino is asking you to provide a detailed statement of the account funds movement of the mobile number(s).
Also, we want to draw to your attention to the fact that withdrawal of funds will only be possible after resolving the situation with SMS billing.
Thank you for understanding.
Sincerely, casino Administration.
Play Fortuna
This email is not spam and is adressed to the recipient that is subscribed to the newsletter from casino Play Fortuna.
You can unsubscribe from a mailout at any time." - czyli co, oni mi tego nie wypłacą czy co ja mam zrobić?
Jakieś totalnie chore kasyno, pierwszy i ostatni raz coś tam wpłacam. Gdyby nie to, że do wypłaty mam prawie 400 zł to bym to olała. Jeśli ktoś może mi pomoc i jakoś po ludzku przetłumaczyć ten bełkot to będę bardzo mocno wdzięczna.
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Ad.1
Po zalogowaniu do skrill w prawym górnym rogu będziesz miała adres email a pod nim będzie numer id, zapewne chodzi im o ten numer.
Ad.2
Chcą, żebyś kliknęła w ten link i wrzuciła w ramach weryfikacji kolorowy skan paszportu/dowodu osobistego/prawa jazdy
Ad.3
Kasyno stwierdziło, że wystąpiły jakieś niejasności z Twoim depozytem smsowym i proszą o potwierdzenie informacji, że płatność została dokonana przez Ciebie (dział ryzyka oznaczył ten depozyt jako podejrzany czy coś w ten deseń). Tutaj sugeruję wysłać jakieś potwierdzenie jakie otrzymałaś robiąc depozyt + dołożyć jakąś fakturę z Twoimi danymi na numer, z którego dokonałaś depozytu.
Po wyjaśnieniu tego kasyno twierdzi, że będziesz mogła zlecić wypłatę.
Reasumując chcą wyjaśnić sytuację z tym smsowym depozytem i przy okazji chcą zweryfikować Twoje konto.
Po zalogowaniu do skrill w prawym górnym rogu będziesz miała adres email a pod nim będzie numer id, zapewne chodzi im o ten numer.
Ad.2
Chcą, żebyś kliknęła w ten link i wrzuciła w ramach weryfikacji kolorowy skan paszportu/dowodu osobistego/prawa jazdy
Ad.3
Kasyno stwierdziło, że wystąpiły jakieś niejasności z Twoim depozytem smsowym i proszą o potwierdzenie informacji, że płatność została dokonana przez Ciebie (dział ryzyka oznaczył ten depozyt jako podejrzany czy coś w ten deseń). Tutaj sugeruję wysłać jakieś potwierdzenie jakie otrzymałaś robiąc depozyt + dołożyć jakąś fakturę z Twoimi danymi na numer, z którego dokonałaś depozytu.
Po wyjaśnieniu tego kasyno twierdzi, że będziesz mogła zlecić wypłatę.
Reasumując chcą wyjaśnić sytuację z tym smsowym depozytem i przy okazji chcą zweryfikować Twoje konto.
_________________
"Każdy z was, młodzi przyjaciele, znajduje też w życiu jakieś swoje Westerplatte. Jakiś wymiar zadań, które musi podjąć i wypełnić. Jakąś słuszną sprawę, o którą nie można nie walczyć. Jakiś obowiązek, powinność, od której nie można się uchylić. Nie można zdezerterować"- Jan Paweł II
drx86- al Straight Flush
- Liczba postów : 1802
Punkty : 108
Reputacja : 843
Dołączył : 19/04/2015
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Wielkie dzięki za odpowiedź. Wysłałam im wszystko przez formularz dostępny na stronie, bo to co podali w linku nie chce mi wczytać zdjęć tak jak już pisałam.
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
@drx86 znowu proszę o pomoc... Wysłałam im skany umowy, na której widnieje mój numer z którego robiłam depo i moje dane (jak w dowodzie - a dowód zaakceptowali). Napisali mi to:
"Hello, Dear Player! You should contact the technical support service of your phone provider, ask for the details to your phone number and send it to us. This service is standard and your provider will give it for you. We ask you to pay attention that detalization from your phone number should be made in non-editable file format (pdf, jpeg / bmp). Also, for successful withdrawal you should send us the copies your documents for verification. And Notify us an email in which registered your wallet Scrill. Sincerely, manager of online casino PlayFortuna."
i to (odnośnie tych skanów):
"This document does not appear in your casino payments.".
Co ja mam do kur... nędzy zrobić? Oni nie są normalni...
EDIT: Teraz dopisali to... "There is not displayed SMS payments". O co im chodzi?
"Hello, Dear Player! You should contact the technical support service of your phone provider, ask for the details to your phone number and send it to us. This service is standard and your provider will give it for you. We ask you to pay attention that detalization from your phone number should be made in non-editable file format (pdf, jpeg / bmp). Also, for successful withdrawal you should send us the copies your documents for verification. And Notify us an email in which registered your wallet Scrill. Sincerely, manager of online casino PlayFortuna."
i to (odnośnie tych skanów):
"This document does not appear in your casino payments.".
Co ja mam do kur... nędzy zrobić? Oni nie są normalni...
EDIT: Teraz dopisali to... "There is not displayed SMS payments". O co im chodzi?
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Treść meila brzmi mniej więcej tak: Drogi graczu, powinieneś skontaktować się z techniczną obsługą/serwisem/obsługą klienta Twojego dostawy telefonicznego( w domyśle play/orange/t-mobile) i poprosić ich o dane Twojego numeru telefonicznego. Jest to standardowa operacja i Twój dostawca powinien Ci to udostępnić. Prosimy zwrócić uwagę na to, żeby informacje odnośnie Twojego numeru telefonu były zapisane w nieedytowalnym formacie plików takim jak pdf/ jpg/bmp. Ponadto w celu prawidłowej wypłaty, powinnaś wysłać nam kopie dokumentów i poinformować nas o emailu(albo wysłać do nas z wiadomość z emaila) jaki masz zarejestrowany w serwisie skril.
Zalogowałem się na stronie tego kasyna i spróbowałem przyjrzeć się jak wygląda ten smsowy depozyt i z tego co zauważyłem, to wybiera się kraj operatora i potem trzeba wysłać dany kod pod numer smsów premium. Wychodzi na to, że oni chcą jakiś dokument poświadczający dokonanie tego depozytu z Twojego numeru czyli jakiś pdf, coś w rodzaju billingu. Jeżeli masz telefon na abonament to być może masz taka możliwość wygenerowania pdf'u po zalogowaniu się do panelu konta. Ewentualnie możesz zadzwonić na dział obsługi i poprosić o taki dokument na email. Wytłumaczysz wtedy, że jest jakiś problem i po prostu potrzebujesz taki dokument w celu reklamacji.
Zalogowałem się na stronie tego kasyna i spróbowałem przyjrzeć się jak wygląda ten smsowy depozyt i z tego co zauważyłem, to wybiera się kraj operatora i potem trzeba wysłać dany kod pod numer smsów premium. Wychodzi na to, że oni chcą jakiś dokument poświadczający dokonanie tego depozytu z Twojego numeru czyli jakiś pdf, coś w rodzaju billingu. Jeżeli masz telefon na abonament to być może masz taka możliwość wygenerowania pdf'u po zalogowaniu się do panelu konta. Ewentualnie możesz zadzwonić na dział obsługi i poprosić o taki dokument na email. Wytłumaczysz wtedy, że jest jakiś problem i po prostu potrzebujesz taki dokument w celu reklamacji.
_________________
"Każdy z was, młodzi przyjaciele, znajduje też w życiu jakieś swoje Westerplatte. Jakiś wymiar zadań, które musi podjąć i wypełnić. Jakąś słuszną sprawę, o którą nie można nie walczyć. Jakiś obowiązek, powinność, od której nie można się uchylić. Nie można zdezerterować"- Jan Paweł II
drx86- al Straight Flush
- Liczba postów : 1802
Punkty : 108
Reputacja : 843
Dołączył : 19/04/2015
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
@drx86 babka z Orange mówi, że bilingi są dostępne po wystawieniu faktury. Mam czekać miesiąc żeby wypłacić coś z tego kasyna? Jedynie mam wgląd do wysyłanych smsów na stronie Orange, jednak nie ma tam treści wiadomości tylko sam numer. Zrobiłam screena i im wysłałam, ale na bank odrzucą. Trochę to chore. Sprawdzają, jakbym ukradła babci komórkę i nawysyłała sms premium rate.
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
To w takim razie spróbuj coś takiego:
Hi I talk with my technical service and they tell me that I don't get this kind of document, because billings are always in next month. Therefore I send you copy my sms operation from my phone operator panel. You can check number where I send sms. For me this case is clear. I made deposit with sms payment in your site and you should get confirmation from your sms partner service. I pay from my phone number ........(tutaj numer telefonu) which is registered in my casino details. In other case how you add me money to my account if something was wrong? Can you explain me this situation? I really believe than you can repair your mistake, because all from my side was good.
Takie kaleczne ale powinni zrozumieć o co chodzi
Tak to już z kasynami niestety jest, że próbują wyprowadzić z równowagi. Nie daj się ponieść emocjom a wypłacisz swoje pieniądze, a czy to będzie dziś, jutro za tydzień tego niestety nie wiem
Hi I talk with my technical service and they tell me that I don't get this kind of document, because billings are always in next month. Therefore I send you copy my sms operation from my phone operator panel. You can check number where I send sms. For me this case is clear. I made deposit with sms payment in your site and you should get confirmation from your sms partner service. I pay from my phone number ........(tutaj numer telefonu) which is registered in my casino details. In other case how you add me money to my account if something was wrong? Can you explain me this situation? I really believe than you can repair your mistake, because all from my side was good.
Takie kaleczne ale powinni zrozumieć o co chodzi
Tak to już z kasynami niestety jest, że próbują wyprowadzić z równowagi. Nie daj się ponieść emocjom a wypłacisz swoje pieniądze, a czy to będzie dziś, jutro za tydzień tego niestety nie wiem
_________________
"Każdy z was, młodzi przyjaciele, znajduje też w życiu jakieś swoje Westerplatte. Jakiś wymiar zadań, które musi podjąć i wypełnić. Jakąś słuszną sprawę, o którą nie można nie walczyć. Jakiś obowiązek, powinność, od której nie można się uchylić. Nie można zdezerterować"- Jan Paweł II
drx86- al Straight Flush
- Liczba postów : 1802
Punkty : 108
Reputacja : 843
Dołączył : 19/04/2015
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Dzięki, spróbuję i ewentualnie dam znać co i jak
No po prostu już szlag mnie trafia jak czytam co oni piszą
No po prostu już szlag mnie trafia jak czytam co oni piszą
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
@drx86
Znowu... We ask you to pay attention that detalization from your phone number should be made in non-editable file format (pdf, jpeg / bmp). This should not be a screenshot
Napisali to akurat jakim wysyłałam tę Twoją wiadomość z moim numerem plus trochę lepszej jakości screenshot. Ale chyba nic z tego nie będzie. Oni chyba myślą,że ja sobie ten numer wpisuję w paincie żeby ich oszukać
Powtórka...
We ask you to pay attention that detalization from your phone number should be made in non-editable file format (pdf, jpeg / bmp). This should not be a screenshot. Please note that the SMS sent to phone number. detalization should be two. Also, for successful withdrawal you should send us the copies of requested previously documents for verification. This is the standard procedure determined by the casino rules. Do not worry, after sending these copies, the withdrawal will be done.
I kolejna:
The operator is obliged to give you the detalization. - jak do cholery operator ma mi dać bilingi skoro jeszcze ich nie ma? Oo
Znowu... We ask you to pay attention that detalization from your phone number should be made in non-editable file format (pdf, jpeg / bmp). This should not be a screenshot
Napisali to akurat jakim wysyłałam tę Twoją wiadomość z moim numerem plus trochę lepszej jakości screenshot. Ale chyba nic z tego nie będzie. Oni chyba myślą,że ja sobie ten numer wpisuję w paincie żeby ich oszukać
Powtórka...
We ask you to pay attention that detalization from your phone number should be made in non-editable file format (pdf, jpeg / bmp). This should not be a screenshot. Please note that the SMS sent to phone number. detalization should be two. Also, for successful withdrawal you should send us the copies of requested previously documents for verification. This is the standard procedure determined by the casino rules. Do not worry, after sending these copies, the withdrawal will be done.
I kolejna:
The operator is obliged to give you the detalization. - jak do cholery operator ma mi dać bilingi skoro jeszcze ich nie ma? Oo
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
No jak już są tak upierdliwi to zrobiłbym zdjęcie monitora i zapytał czy może być taka paleta barw oraz naświetlenie, ewentualnie dopytać czy ta rozdzielczość nie jest czasem zbyt intensywna bo możesz też zrobić w wersji hd z uwiecznieniem nawet najdrobniejszych detali
Nie wiem jakiej sieci używasz, ale wyglada na to ze predzej dostaniesz to od operatora niż to zjebane kasyno Ci zaakceptuje cokolwiek hehe
Nie wiem jakiej sieci używasz, ale wyglada na to ze predzej dostaniesz to od operatora niż to zjebane kasyno Ci zaakceptuje cokolwiek hehe
_________________
"Każdy z was, młodzi przyjaciele, znajduje też w życiu jakieś swoje Westerplatte. Jakiś wymiar zadań, które musi podjąć i wypełnić. Jakąś słuszną sprawę, o którą nie można nie walczyć. Jakiś obowiązek, powinność, od której nie można się uchylić. Nie można zdezerterować"- Jan Paweł II
drx86- al Straight Flush
- Liczba postów : 1802
Punkty : 108
Reputacja : 843
Dołączył : 19/04/2015
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
@drx86 daj spokój, aż mnie to zaczęło śmieszyć A zdjęcie monitora im zaraz wyślę dla jaj swoją drogą, czy jeżeli pobiorę stare faktury i będzie tam widoczny numer telefonu oraz moje dane to oni to uwzględnią?
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
@drx86 Wygrzebałam faktury za poprzedni miesiąc, na których widnieje mój numer i moje dane, wszystko pięknie w formie pdf jak chcieli ŻEBYM PRZYPADKIEM NIC NIE EDYTOWAŁA, a oni, że ja wysłałam sms wczoraj i w bilingu tego nie ma. No kurwa mać, oni są popierdoleni?! Mają dowód, że to mój numer to o ch.. im chodzi? Muszą mieć pewność, że to JA wysłałam sms z MOJEGO numeru a nie jakaś ciocia klocia czy włamywacz, który włamał mi się do domu żeby zagrać na MOIM koncie w kasynie? Najbardziej popierdolone kasyno ever, już nie mam siły...
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Totalna padaka to kasyno, mieli do mnie dzwonić dzisiaj, nikt nie dzwonił, nikt nie odpisywał na "live chacie" który jest po prostu gównianymi wiadomościami i na odpowiedz czeka się 20 minut. Teraz wysłali mi jedną odpowiedź na każdą wiadomość jaką wysłałam a mianowicie że mogę się całować w dupę bo oni do mnie próbowali dzwonić, blablabla i że MOGĘ DOKONAĆ WYPŁATY NA SMS. Po chuj mi pieniądze na koncie ja się pytam jak nie będę mogła nic z nimi zrobić? Na rozmowy sobie wydam które i tak mam darmowe?! Pojebane kasyno. Sorry za język ale mnie szlag trafia
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
nawet po tematach widać że to jakaś lipa z tym kasynem,
szkoda masz chyba nikłe szanse na wypłacenie tej gotówki
https://www.darmowybonus.com/t3174-play-fortuna-casino-100-bonus-do-500-net-ent-z-niskim-obrotem?highlight=play
https://www.darmowybonus.com/t3173-play-fortuna-casino-20-darmowych-spinow-za-darmo-bez-depozytu?highlight=play
tu możesz pocisnąć na kasyno do woli
https://www.darmowybonus.com/t4188-wulgaryzm-tutaj-mozesz-d
szkoda masz chyba nikłe szanse na wypłacenie tej gotówki
https://www.darmowybonus.com/t3174-play-fortuna-casino-100-bonus-do-500-net-ent-z-niskim-obrotem?highlight=play
https://www.darmowybonus.com/t3173-play-fortuna-casino-20-darmowych-spinow-za-darmo-bez-depozytu?highlight=play
tu możesz pocisnąć na kasyno do woli
https://www.darmowybonus.com/t4188-wulgaryzm-tutaj-mozesz-d
bigben79- Moderator
- Liczba postów : 11299
Punkty : 9037
Reputacja : 8535
Dołączył : 16/04/2015
Skąd : Chrząszczyżewoszyce
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Ostatnio zmieniony przez VirtuT dnia Sro 25 Sty - 15:35, w całości zmieniany 1 raz
VirtuT- Admin
- Liczba postów : 1283
Punkty : 1067
Reputacja : 303
Dołączył : 15/11/2015
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
@NocKruka casinomeister i askgamblers może by tam skarge wysłać bedą mieli 72h na odpowiedź musi być w jezyku angielskim napisane pozatym darowałbym sobie takie szemrane kasyna polecam jetbull można smsami depo i mają bukmachera nawet wiec full wypas
Pilonek®- al Straight Flush
- Liczba postów : 3377
Punkty : 2070
Reputacja : 889
Dołączył : 29/04/2016
Wiek : 27
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
@bigben79 @VirtuT i Pilonek (nie mogę dodać tej "erki" ) nie wytrzymałam i zleciłam wypłatę SMS (cokolwiek to jest). Napisali, że wypłacili i że zazwyczaj do 2h powinnam mieć pieniądze. Jak te pieniądze będą widoczne, jako nadpłata na koncie abonenckim czy jak? Bo kompletnie tego nie ogarniam.
Wracając do "super" kasyna - więcej moja noga u nich nie postanie. Tragiczny kontakt, zero poszanowania klienta, odpowiedzi jakby pisał bot - ctrl+c, ctrl+v.
Wysłałam im podpisaną umowę z MOIM nazwiskiem i widocznym MOIM numerem telefonu z którego zrobiłam tam depo a oni, że to nie jest dowód że numer należy do mnie i że ja wysłałam smsy
Nie wiem czy jest miejsce do którego trafiają źli ludzie po śmierci ale jeśli jest, to cała ekipa z PlayFortuna ma tam zaklepane cieplutkie miejsca
Wracając do "super" kasyna - więcej moja noga u nich nie postanie. Tragiczny kontakt, zero poszanowania klienta, odpowiedzi jakby pisał bot - ctrl+c, ctrl+v.
Wysłałam im podpisaną umowę z MOIM nazwiskiem i widocznym MOIM numerem telefonu z którego zrobiłam tam depo a oni, że to nie jest dowód że numer należy do mnie i że ja wysłałam smsy
Nie wiem czy jest miejsce do którego trafiają źli ludzie po śmierci ale jeśli jest, to cała ekipa z PlayFortuna ma tam zaklepane cieplutkie miejsca
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
@Nockruka polecałbym robić depo do next,wildslotsa smsami dodatkowo spiny co tydz dają next napewno ale wildslots nie jestem pewien luck z tej sieci nas wywalił już ale nawet jak wywali to widać do jetbulla konto wlatuje wiec kasa też
Pilonek®- al Straight Flush
- Liczba postów : 3377
Punkty : 2070
Reputacja : 889
Dołączył : 29/04/2016
Wiek : 27
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Jak wypłata SMS, pierwsze słyszę, coś m się wydaje, że oni ściemniają coś
VirtuT- Admin
- Liczba postów : 1283
Punkty : 1067
Reputacja : 303
Dołączył : 15/11/2015
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Zdaję sobie sprawę, że taka zabawa z kasynem w kotka i myszkę jest uciążliwa ale jeśli dopniesz swego to Ci tą kasę wypłacą. Te 400zł nawet dla krzakowego kasyna to nie jest astronomiczna suma, i jeżeli ich przekonasz, że narobisz im za dużego szumu to w końcu ulegną i wypłacą. Mój rekord to miesiąc walki z kasynem grand rio, ale udało się uzyskać zamierzony efekt. Pisz im do bólu wysyłaj dokumenty, zdjęcia dokumentów, dopytuj czego konkretnie chcą w końcu rura zmięknie.
_________________
"Każdy z was, młodzi przyjaciele, znajduje też w życiu jakieś swoje Westerplatte. Jakiś wymiar zadań, które musi podjąć i wypełnić. Jakąś słuszną sprawę, o którą nie można nie walczyć. Jakiś obowiązek, powinność, od której nie można się uchylić. Nie można zdezerterować"- Jan Paweł II
drx86- al Straight Flush
- Liczba postów : 1802
Punkty : 108
Reputacja : 843
Dołączył : 19/04/2015
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Zawsze robiłam depo do ShadowBet, mam już dosc dobre bonusy za przejście na kolejny poziom i załapałam się na promocję (nie wiem czy jeszcze jest) rok darmowych spinów i dostaję 10 co weekend. Ale tu mnie coś podkusiło bo miałam trochę nadprogramowej gotówki na koncie i szukałam kasyna gdzie mogę zrobić depo SMS i każdy pisał o tym. No mam nadzieję, że mi wypłacą faktycznie ale tez nigdy nie słyszałam o wypłacie na numer telefonu... przecież mają tylko numer i operatora więc jak chcą mi to wpłacić?
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
@nockruka właśnie kto to wie google nie widzi czegoś takiego
Pilonek®- al Straight Flush
- Liczba postów : 3377
Punkty : 2070
Reputacja : 889
Dołączył : 29/04/2016
Wiek : 27
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Jest niby jakiś "przelew na telefon" w Orange ale tu chyba chodzi o przelew Blik na telefon który jest powiązany z kontem Orange usługi bankowe. To na pewno nie to, bo jak ktoś nie ma w Orange to co? Nadal nie mam tych pieniędzy, nie mam nadpłaty na koncie Orange. Boję się, że ich wcale nie zobaczę
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
Oczywiście, że nie zobaczysz jaki przelew na telefon, co oni ściemniają. Napisz na tych amatorów skargę co wyżej ci wkleiłem link.
VirtuT- Admin
- Liczba postów : 1283
Punkty : 1067
Reputacja : 303
Dołączył : 15/11/2015
Re: Kasyno Playfortuna - problem z wypłatą
@VirtuT chyba będę musiała tak zrobić, ale korzystam z telefonu i nie widzę opcji wysłania skargi pod tym linkiem tylko opis kasyna. Tam tez jest napisane coś o tych wypłatach na telefony, jak w to weszłam to pokazało mi jeszcze dwa kasyna które z tego korzystają. A od nich dostałam taką wiadomość - "We have made a withdrawal of the funds to your wallet, expect arrival within 2 hours. Sincerely, casino support!" - na jaki zaś portfel? Nie kumam o co im kompletnie chodzi...minęły już prawie 2 godziny i nigdzie nie mam pieniędzy.
NocKruka- Straight Flush
- Liczba postów : 441
Punkty : 867
Reputacja : 427
Dołączył : 21/01/2016
Wiek : 28
Skąd : Warszawa
Strona 1 z 2 • 1, 2
Similar topics
» Playfortuna, błagam, pomóżcie, problem z wypłatą (znowu!!!)
» Problem z wypłatą z LemonCasino
» Reloadbet - problem z wypłatą
» Problem z wypłatą CasinoAtlanta
» Staybet - Problem z wypłatą
» Problem z wypłatą z LemonCasino
» Reloadbet - problem z wypłatą
» Problem z wypłatą CasinoAtlanta
» Staybet - Problem z wypłatą
Strona 1 z 2
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Dzisiaj o 4:04 by Kasynowy88
» Dobry Typ 8 kolejka-konkurs
Dzisiaj o 0:45 by smika
» UniversalSlots - 15 free spins na Money Farm slot
Dzisiaj o 0:40 by Versor
» Oficjalne konkursy bukmacherskie -Twitter itp
Dzisiaj o 0:01 by Batys
» Kasyno Chat
Wczoraj o 23:26 by Smola777
» Lista Użytkowników Tracących Punkty "Zaufanie"
Wczoraj o 20:59 by wasda
» Oobit 10$ za KYC, 20$ za polecenie. Testujemy
Wczoraj o 20:50 by Kamkam1256
» Worldcoin. 25 WLD za rejestrację, warte na ten moment 58$.
Wczoraj o 20:14 by suchycsw
» Pojedynek typy- konkurs
Wczoraj o 19:57 by smika