Midaur zamnkęli mi konto i aznulowali 900F wypłate
3 posters
Strona 1 z 1
Midaur zamnkęli mi konto i aznulowali 900F wypłate
Witajcie, mam dosyć nie typową sytuacje, nie wiem czy wogóle mam szanse na wygranie tej sprawy. Czy możecie przeczytać i podowiedzieć czy według Was mam rację? Postaram się opisać jak najkrócej, ale proszę niech ktoś przeczyta do końca i wypowie swoje zdanie Bo ja już sama zgłupiałam i od wczoraj spać nie mogę. Sprawę zgłosiłam do IBAS i do ASKGambles.
Chodzi o kasyno Midaur (mieszkam w UK) miałam konto na tym kasynie od ponad roku, łącznie zrobiłam depozytów na ponad £9000. Grałam często, kilka razy w tygodniu, jak już siadałam grać to grałam całe noce. Robiłam też wypłaty z tego kasyna. Za każdym razem po zleceniu wypłaty, prosiłam na czacie o przyspieszenie. Teoretycznie mają na to 24h, tak się niby chwalą, ale czasami zdarzało się, że było to więcej niż 48h. Więc jak tylko zleciłam wypłate to zawsze łądnie prosiłam na czacie o przyspieszenie, niestety raczej nigdy nie było to pozytywnie rozpatrzane. Parę dni temu dostałam ofertę na email, ofertę z cashback. Nawet dobrze nie czytałam tego meila, trzeba było wejśc na strone loyality i kilinąc ikonkę opt-in i zrobić depozyt. Tak zrobiłam, bardzo często korzystałam z bonusów. Zrobiłam depozyt okazało się, że dostałam £125 casback. ucieszyłam się, zrobiłam kolejny depozyt, można było zrobić pięc na tą ofertę. Ja zrobiłam dwa i zaczęłam grać. Po kilku godzinach miałam na koncie £1000. Zleciłam wypłate £900 i jeszcze grałam. W trakcie gry Big Chef w momencie jak wygrałam akuart free spiny, gra się zawiesiła. Inne sloty działały tylka ta nie. Poszłam spać, rano napisałam na chacie o problemie z grą i jak zwykle poprosiłam o szybszą wypłatę. ZOstałam od razu zaatakowana, że zawsze proszę o szybszą wypłatę. Zacząl mi wypisywać przykłady moich wypłat, że ostatnia była 4 minuty przed upływem 24h. napisałam, że to nie jest jakiś wyczyn, że 4 minuty przed czasem, że w sumie jestem stałym graczem i miło by było jak by zrobili to szybciej, genralnie na tym zakończył się chat bo nie chciałam się denerwować. Facet obiecał mi na wstępie, że slot będzie sprawdzony i problem rozwiązany w ciągu dnia. wieczorem próbowałam grać, nadal nie działał. ponownie napisałam na chacie, żeby sprawdzili grę. Przy okazji poprosiłam o zlecenie wypłaty na prawidłową kartę, czyli na tą z której robiłam depozyt, bo ostatnio wysłali źle, wysłali na moją kartę, ale inną nie tą co robiłam depozyt. Pani mnie przeprosiła i obiecała, że tym razem będzie dobrze wypłacony. Powiedziała też, że zgłosi problem ze slotem Big Chef. Na nastęny dzień rano moja wypłata nadal nie była zatwierdzona a slot nadal nie działał. I znou pisałam na chacie o wypłatę i o slot. Po jakiejś godzinie dostałam wiadomość, że slot działa a moja wypłata została zatwierdzona. Po zalogowaniu się, okazało się, że slot nadal nie działa. I znowu zgłosiłam to na czacie. W międzyczasie zdecydowałam zrobić depozyt i zagrać dalej. Zrobiłam depozyt otrzymałam znowu cashback. Przegrałam, zrobiłam kolejny depoyt i znowu dostałam cashback ( tak jak pisałam wcześniej można było skorzystać z cashbacku pięc razy) w pewnym momencie gra się zawiesiła a mnie wylogowało. Jak próbowałam się zalogować otrzymałam komunikat, że moje konto zostało zawieszone. Zapytałam na czacie co się dzieje, Pani mnie poinformowała, że moje konto jest sprawdzane. I co się okazało, parę godzin później dostałam od nich meila, że cashback który otrzymywałam był błędęm systemu, że powinnam dostać 25F a nie 125F. Generalnie jestem oszustką, że byłam świadoma błędu, że tego nie zgłosiłam i oni zamykają moje konto i anulują wypłatę 900F. Napisali też, że będąc świadoma błędu naciskałam na szybszą wypłatę. Powiem szczerze, że mnie aż zatkało. Nawet przez sekundę nie przyszło mi do głowy, że to może być jakiś błąd. Zrobiłam na tym kasynie depozytów na ponad 9K funtów, więc czy 125F to tak dużo bonusu? No w życiu nie przypuszczałabym, że jest coś nie tak. Mają tam program lojalnościowy VIP, ja już byłam na etapie Gold czyli przed ostatni. Ucieszyłam się, że doecniają klientów i tyle. Gdybym była świadoma błędu to czy zgłaszałabym tyle razy błąd ze slotem Big Chef? Przecież to logiczne, że jak zgłaszam jakiś błąd to sprawdzają konto. Gdybym była pewna błedngeo cashbacku to po pierwsze nie zgłaszałabym błedu ze slotem, po drugie, zrobiłabym szybko pięć depozytów zleciłabym wypłatę i czekała cicho z nadzieją, że się uda! Jak oni mogli mnie tak potraktować? Boli mnie te 900F anulowanej wypłaty, ale powiem szczerze, że najbardziej boli mnie to jak mnie potraktowali. Jak odpisałam im, że ja się z tym nie zgadzam, że to wcale nie jest tak, że ja przecież zawsze prosiłam o szybsze wypłaty, więc prosiłam i tym razem, że nie byłam świadoma błędu. To odpisali mi, że w ogóle ten temat nie podlega żadnej dyskusji, że decyzja jest ostateczna.
Ok przepraszam, miałam napisać w skrócie, ale niestety się nie da. Co o tym myślicie?
Chodzi o kasyno Midaur (mieszkam w UK) miałam konto na tym kasynie od ponad roku, łącznie zrobiłam depozytów na ponad £9000. Grałam często, kilka razy w tygodniu, jak już siadałam grać to grałam całe noce. Robiłam też wypłaty z tego kasyna. Za każdym razem po zleceniu wypłaty, prosiłam na czacie o przyspieszenie. Teoretycznie mają na to 24h, tak się niby chwalą, ale czasami zdarzało się, że było to więcej niż 48h. Więc jak tylko zleciłam wypłate to zawsze łądnie prosiłam na czacie o przyspieszenie, niestety raczej nigdy nie było to pozytywnie rozpatrzane. Parę dni temu dostałam ofertę na email, ofertę z cashback. Nawet dobrze nie czytałam tego meila, trzeba było wejśc na strone loyality i kilinąc ikonkę opt-in i zrobić depozyt. Tak zrobiłam, bardzo często korzystałam z bonusów. Zrobiłam depozyt okazało się, że dostałam £125 casback. ucieszyłam się, zrobiłam kolejny depozyt, można było zrobić pięc na tą ofertę. Ja zrobiłam dwa i zaczęłam grać. Po kilku godzinach miałam na koncie £1000. Zleciłam wypłate £900 i jeszcze grałam. W trakcie gry Big Chef w momencie jak wygrałam akuart free spiny, gra się zawiesiła. Inne sloty działały tylka ta nie. Poszłam spać, rano napisałam na chacie o problemie z grą i jak zwykle poprosiłam o szybszą wypłatę. ZOstałam od razu zaatakowana, że zawsze proszę o szybszą wypłatę. Zacząl mi wypisywać przykłady moich wypłat, że ostatnia była 4 minuty przed upływem 24h. napisałam, że to nie jest jakiś wyczyn, że 4 minuty przed czasem, że w sumie jestem stałym graczem i miło by było jak by zrobili to szybciej, genralnie na tym zakończył się chat bo nie chciałam się denerwować. Facet obiecał mi na wstępie, że slot będzie sprawdzony i problem rozwiązany w ciągu dnia. wieczorem próbowałam grać, nadal nie działał. ponownie napisałam na chacie, żeby sprawdzili grę. Przy okazji poprosiłam o zlecenie wypłaty na prawidłową kartę, czyli na tą z której robiłam depozyt, bo ostatnio wysłali źle, wysłali na moją kartę, ale inną nie tą co robiłam depozyt. Pani mnie przeprosiła i obiecała, że tym razem będzie dobrze wypłacony. Powiedziała też, że zgłosi problem ze slotem Big Chef. Na nastęny dzień rano moja wypłata nadal nie była zatwierdzona a slot nadal nie działał. I znou pisałam na chacie o wypłatę i o slot. Po jakiejś godzinie dostałam wiadomość, że slot działa a moja wypłata została zatwierdzona. Po zalogowaniu się, okazało się, że slot nadal nie działa. I znowu zgłosiłam to na czacie. W międzyczasie zdecydowałam zrobić depozyt i zagrać dalej. Zrobiłam depozyt otrzymałam znowu cashback. Przegrałam, zrobiłam kolejny depoyt i znowu dostałam cashback ( tak jak pisałam wcześniej można było skorzystać z cashbacku pięc razy) w pewnym momencie gra się zawiesiła a mnie wylogowało. Jak próbowałam się zalogować otrzymałam komunikat, że moje konto zostało zawieszone. Zapytałam na czacie co się dzieje, Pani mnie poinformowała, że moje konto jest sprawdzane. I co się okazało, parę godzin później dostałam od nich meila, że cashback który otrzymywałam był błędęm systemu, że powinnam dostać 25F a nie 125F. Generalnie jestem oszustką, że byłam świadoma błędu, że tego nie zgłosiłam i oni zamykają moje konto i anulują wypłatę 900F. Napisali też, że będąc świadoma błędu naciskałam na szybszą wypłatę. Powiem szczerze, że mnie aż zatkało. Nawet przez sekundę nie przyszło mi do głowy, że to może być jakiś błąd. Zrobiłam na tym kasynie depozytów na ponad 9K funtów, więc czy 125F to tak dużo bonusu? No w życiu nie przypuszczałabym, że jest coś nie tak. Mają tam program lojalnościowy VIP, ja już byłam na etapie Gold czyli przed ostatni. Ucieszyłam się, że doecniają klientów i tyle. Gdybym była świadoma błędu to czy zgłaszałabym tyle razy błąd ze slotem Big Chef? Przecież to logiczne, że jak zgłaszam jakiś błąd to sprawdzają konto. Gdybym była pewna błedngeo cashbacku to po pierwsze nie zgłaszałabym błedu ze slotem, po drugie, zrobiłabym szybko pięć depozytów zleciłabym wypłatę i czekała cicho z nadzieją, że się uda! Jak oni mogli mnie tak potraktować? Boli mnie te 900F anulowanej wypłaty, ale powiem szczerze, że najbardziej boli mnie to jak mnie potraktowali. Jak odpisałam im, że ja się z tym nie zgadzam, że to wcale nie jest tak, że ja przecież zawsze prosiłam o szybsze wypłaty, więc prosiłam i tym razem, że nie byłam świadoma błędu. To odpisali mi, że w ogóle ten temat nie podlega żadnej dyskusji, że decyzja jest ostateczna.
Ok przepraszam, miałam napisać w skrócie, ale niestety się nie da. Co o tym myślicie?
Frania1982- Three of a Kind
- Liczba postów : 3
Punkty : 0
Reputacja : 0
Dołączył : 15/08/2016
Re: Midaur zamnkęli mi konto i aznulowali 900F wypłate
Moim zdaniem bez problemu do wygrania sprawa, ale na casinomeister musisz opisac, askgamblers to raczej slaba opcja.
DingDing- Straight Flush
- Liczba postów : 303
Punkty : 554
Reputacja : 223
Dołączył : 05/09/2016
Re: Midaur zamnkęli mi konto i aznulowali 900F wypłate
Dziękuję, właśnie wczoraj założyłam konto na casinomeister.
Przy okazji tak się zastanawiam czy nie poruszyć tematu wypłaty, którą zrobili na moją drugą kartę. W kwietniu wypłacili mi wygraną nie na tą kartę na którą robiłam depozyt, a wyraźnie mają napisane w regulaminie, że wypłacają wygraną jedynie tą drogą którą został zrobiony depozyt. Ja dostałam tą wygraną i to nie chodzi o to, tylko to jest kolejny dowód na to, że mają co chwila jakieś błędy.
Przy okazji tak się zastanawiam czy nie poruszyć tematu wypłaty, którą zrobili na moją drugą kartę. W kwietniu wypłacili mi wygraną nie na tą kartę na którą robiłam depozyt, a wyraźnie mają napisane w regulaminie, że wypłacają wygraną jedynie tą drogą którą został zrobiony depozyt. Ja dostałam tą wygraną i to nie chodzi o to, tylko to jest kolejny dowód na to, że mają co chwila jakieś błędy.
Frania1982- Three of a Kind
- Liczba postów : 3
Punkty : 0
Reputacja : 0
Dołączył : 15/08/2016
Re: Midaur zamnkęli mi konto i aznulowali 900F wypłate
W sumie ciężki temat, kasyno może zamknąć konto bez powodu nawet, takie mają zasady. Więc równie dobrze mogą Cie podciągnąć pod "bonus hunter" i zamknąć Ci konto i wcale nie muszą Ci się tłumaczyć. Askgamblers Ci w niczym nie pomoże, jeśli już to casinomeister.
SuchyJKS- Admin
- Liczba postów : 19667
Punkty : 49597
Reputacja : 8191
Dołączył : 23/06/2015
Wiek : 79
Skąd : Valletta
Re: Midaur zamnkęli mi konto i aznulowali 900F wypłate
SuchyJKS napisał:W sumie ciężki temat, kasyno może zamknąć konto bez powodu nawet, takie mają zasady. Więc równie dobrze mogą Cie podciągnąć pod "bonus hunter" i zamknąć Ci konto i wcale nie muszą Ci się tłumaczyć. Askgamblers Ci w niczym nie pomoże, jeśli już to casinomeister.
ok tylko, że ja miałam tam konto od ponad roku, korzystałam często z bonusów, zrobiłam depozytów na ponad 9 tysięcy funtów. miałam w pełni zweryfikowane konto. Byłam graczem VIP Gold.
Frania1982- Three of a Kind
- Liczba postów : 3
Punkty : 0
Reputacja : 0
Dołączył : 15/08/2016
Re: Midaur zamnkęli mi konto i aznulowali 900F wypłate
Niestety, ale to nie ma znaczenia. Tak jak napisałem, kasyno w każdej chwili bez podania przyczyny może zamknąć Twoje konto. Kwestia tego czy zwrócili Ci Twój depozyt czy nie? Jeśli nie, to można z nimi "walczyć", natomiast jeśli zwrócili Ci depozyt, to obawiam się, że nie masz żadnych szans, aby cokolwiek zdziałać.
SuchyJKS- Admin
- Liczba postów : 19667
Punkty : 49597
Reputacja : 8191
Dołączył : 23/06/2015
Wiek : 79
Skąd : Valletta
Similar topics
» Bank Pekao i Konto Przekorzystne z 200 zł premii + 80 zł ode mnie na konto -nagroda co miesiąc
» Midaur casino
» Igame zamknięte konto
» Konto
» konto na winamaxie
» Midaur casino
» Igame zamknięte konto
» Konto
» konto na winamaxie
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Dzisiaj o 9:19 by Klikers
» Bukmacher Chat
Dzisiaj o 9:14 by smika
» Dobry Typ 8 kolejka-konkurs
Dzisiaj o 5:43 by smika
» Oficjalne konkursy bukmacherskie -Twitter itp
Dzisiaj o 2:43 by Batys
» BINANCE promocje
Dzisiaj o 2:33 by asioo2027
» Kasyno Chat
Wczoraj o 23:25 by woznyeko1
» GoblinMine
Wczoraj o 21:47 by mati684
» Pokerstars - darmowe promocje
Wczoraj o 19:36 by tomex111
» Poker Chat - dyskusja, hasła do turniejów
Wczoraj o 19:35 by tomex111