GAMING CLUB CASINO -
5 posters
Strona 1 z 1
GAMING CLUB CASINO -
Witam,
nie wiedziałam do kogo się zwrócić, więc może forumowicze mi jakoś doradzą.
Jakoś ponad rok temu zrobilam depozyt do GAMING CLUB CASINO. Grałam tam jakiś czas na slotach, grałam też turnieje kasynowe za gotówkę. W jednym z turniejów wygrałam 150 euro. Był to normalny turniej za realną kasę, wygrana też była realna. Zwykły turniej, który odbywał się codziennie we wszystkich kasynach sieci MICROGAMING. Przez pewnien czas nie grałam, później zapomniałam nawet, że mam tam swoją kasę.
GAMING CLUB CASINO wysłało mi 3 grudnia następującego maila:
Cześć Anna
Nazwa użytkownika:
Przypominamy tylko, że wciąż masz 150.00* kredyt(ów) na swoim koncie Gaming Club.
Ale zgodnie z naszą polityką dotyczącą nieaktywnych kont musisz pamiętać, że:
Jeśli po 6 miesiącach nadal będziesz miał niewykorzystane kredyty bonusowe, utracisz je
Jeśli konto nie jest aktywne przez ponad 13 miesięcy, pobierana jest opłata administracyjna w wysokości 5 €
Jakoś w połowie grudnia wchodziłam na konto i cała kasa była normalnie w realnym saldzie, wszystko było ok.
Po nowym roku chciałam w końcu zrobić coś z tą kasą, ale okazało się, że wszystkie środki zniknęły z konta. Nie dostałam, żadnego maila informującego o zredukowaniu salda do zera.
Skontaktowałam się z supportem i poinformowali, że usunęli całą kasę, bo konto było przez rok nieaktywne i zaczęli kręcić, że wysłali maila, który o tym informował. Kiedy przesłałam im screena maila, gdzie jest jak byk napisane, że usunąć mogą wyłącznie kredyty bonusowe, a za nieaktywne konto pobrać co najwyżej opłatę administracyjną w wysokości 5 euro, zaczęli krecić.
Poinformowali mnie, że usunęli środki, bo wygrana pochodziła z turnieju. Z tymże nie ma to żadnego znaczenia ponieważ był to turniej za realną kasę i wygrana też była realna a nie kredytami bonusowymi. W regulaminie nie mają żadnej informacji, że mogą skonfiskować moje środki. Jest nawet informacja, że jeżeli konto jest nieaktywne ponad 30 m-ce sami muszą postarać się zwrócic kwotę z mojego realnego salda.
I teraz zasadnicze pytanie, co mogę zrobić, żeby odzyskać kasę? Czy może dać sobie spokój, bo sprawa jest z góry przegrana. Kwota może nie jest duża, ale nie lubię jak ktoś mnie bezczelnie okrada i kłamie. Wydawało mi się, że Gaming Club Casino to solidna marka. Należą do sieci, która ma kilka znanych kasy...
Pozdrawiam
nie wiedziałam do kogo się zwrócić, więc może forumowicze mi jakoś doradzą.
Jakoś ponad rok temu zrobilam depozyt do GAMING CLUB CASINO. Grałam tam jakiś czas na slotach, grałam też turnieje kasynowe za gotówkę. W jednym z turniejów wygrałam 150 euro. Był to normalny turniej za realną kasę, wygrana też była realna. Zwykły turniej, który odbywał się codziennie we wszystkich kasynach sieci MICROGAMING. Przez pewnien czas nie grałam, później zapomniałam nawet, że mam tam swoją kasę.
GAMING CLUB CASINO wysłało mi 3 grudnia następującego maila:
Cześć Anna
Nazwa użytkownika:
Przypominamy tylko, że wciąż masz 150.00* kredyt(ów) na swoim koncie Gaming Club.
Ale zgodnie z naszą polityką dotyczącą nieaktywnych kont musisz pamiętać, że:
Jeśli po 6 miesiącach nadal będziesz miał niewykorzystane kredyty bonusowe, utracisz je
Jeśli konto nie jest aktywne przez ponad 13 miesięcy, pobierana jest opłata administracyjna w wysokości 5 €
Jakoś w połowie grudnia wchodziłam na konto i cała kasa była normalnie w realnym saldzie, wszystko było ok.
Po nowym roku chciałam w końcu zrobić coś z tą kasą, ale okazało się, że wszystkie środki zniknęły z konta. Nie dostałam, żadnego maila informującego o zredukowaniu salda do zera.
Skontaktowałam się z supportem i poinformowali, że usunęli całą kasę, bo konto było przez rok nieaktywne i zaczęli kręcić, że wysłali maila, który o tym informował. Kiedy przesłałam im screena maila, gdzie jest jak byk napisane, że usunąć mogą wyłącznie kredyty bonusowe, a za nieaktywne konto pobrać co najwyżej opłatę administracyjną w wysokości 5 euro, zaczęli krecić.
Poinformowali mnie, że usunęli środki, bo wygrana pochodziła z turnieju. Z tymże nie ma to żadnego znaczenia ponieważ był to turniej za realną kasę i wygrana też była realna a nie kredytami bonusowymi. W regulaminie nie mają żadnej informacji, że mogą skonfiskować moje środki. Jest nawet informacja, że jeżeli konto jest nieaktywne ponad 30 m-ce sami muszą postarać się zwrócic kwotę z mojego realnego salda.
I teraz zasadnicze pytanie, co mogę zrobić, żeby odzyskać kasę? Czy może dać sobie spokój, bo sprawa jest z góry przegrana. Kwota może nie jest duża, ale nie lubię jak ktoś mnie bezczelnie okrada i kłamie. Wydawało mi się, że Gaming Club Casino to solidna marka. Należą do sieci, która ma kilka znanych kasy...
Pozdrawiam
AniaFJ- Three of a Kind
- Liczba postów : 5
Punkty : 0
Reputacja : 0
Dołączył : 04/01/2019
Re: GAMING CLUB CASINO -
Otwórz bilet tzn. złóż skargę na Casinomeister. Po dwóch, trzech tygodniach powinnaś otrzymać odpowiedź od managera zajmującego się skargami. Wcześniej jednak napisz do nich, że planujesz złożyć skargę na casinomeister i jeżeli nie będzie żadnej reakcji z ich strony złóż skargę.
tomekt4- al Straight Flush
- Liczba postów : 2416
Punkty : 769
Reputacja : 801
Dołączył : 06/02/2015
Skąd : Allensbach
Re: GAMING CLUB CASINO -
Daj mi swój nick na priv, mam z nimi kontakt i postaram się dowiedzieć w czym problem.
Admin- Admin
- Liczba postów : 3539
Punkty : 6037
Reputacja : 957
Dołączył : 04/07/2013
Re: GAMING CLUB CASINO -
Hej, nie mogę wysłać prywatnej wiadomości. Mam za mało postów.Admin napisał:Daj mi swój nick na priv, mam z nimi kontakt i postaram się dowiedzieć w czym problem.
AniaFJ- Three of a Kind
- Liczba postów : 5
Punkty : 0
Reputacja : 0
Dołączył : 04/01/2019
Re: GAMING CLUB CASINO -
@AniaFJ Wyślij tutaj swój login. https://www.darmowybonus.com/contact
Administracja odczyta wiadomość
Administracja odczyta wiadomość
Yimino- Flush
- Liczba postów : 118
Punkty : 173
Reputacja : 60
Dołączył : 28/05/2017
Re: GAMING CLUB CASINO -
Witam ponowie.
Dostałam kolejną informację od przedstawiciela kasyna, która niestety potwierdza, że GAMING CLUB CASINO to scam. Wklejam odpowiedź na pytanie dlaczego moje saldo zostało zredukowane do zera:
Jako podstawę przesłali regulamin:
Paragraph 1.5 is about dormant accounts and their balances:
1.5 DORMANT ACCOUNTS & DORMANT BONUS BALANCES
1.5.1 It is recorded that the provisions of this Clause 1.5 only apply if all of a Real Player's Accounts at the Casino Group constitute Dormant Accounts.
1.5.2 Any credit balance standing to an Inactive Player's Account may, in the Casino's sole and unfettered discretion, be handled by the Casino and/or Poker Room as follows:
1.5.2.1 an administration fee equivalent to 5 Euros of such credit balance shall be levied monthly thereon and deducted there from until the earlier of:
1.5.2.1.1 the credit balance being reduced to zero; or
1.5.2.1.2 the Inactive Account becoming active; or
1.5.2.1.3 30 months after the Player's Account becomes a Dormant Account (under regulation 39)
1.5.3 If no transaction has been recorded on a player's account for thirty (30) months, the Casino shall remit the balance in the accounts to the player, or if the player cannot be satisfactorily located, to the relevant Authority.
1.5.4 Notwithstanding meeting any play through requirement, in our sole and absolute discretion, you may lose any bonuses and winnings derived from such bonuses if such moneys remain unused by you at the Casino for a period of six months from the date on which such bonus(es) were awarded. For the purpose hereof all Loyalty points awarded shall be construed to be Bonuses
Przedstawicielka kasyna stwierdziła, że mogą potraktować sobie wygrane w turnieju wpisowym, gdzie do wygrania jest realna gotówka jako środki bonusowe. Wg nich nie ma znaczenia, że grałam za swój depozyt i wygraną miałam w REALNYM SALDZIE.
Najlepsze jest to, że wygrana pochodziła z turnieju, który odbywał się CODZIENNIE w KAŻDYM kasynie sieci Microgaming. Nie był to turniej dedykowany dla Gaming Club Casino, tylko turniej MICROGAMING. Kontaktowałam się już w tej sprawie z Microgaming i wedle ich wiedzy, nie ma takiej możliwości, żeby wygrane w turniejach z wpisowym dla całej sieci dane kasyno traktowało sobie jako bonusowe według ich "widzimisie". Na pytanie o wskazanie punktu regulaminu, który mówi, że wygrane w turniejach z wpisowym kasyno może potraktować sobie jako bonusowe, mimo że środki znajdują się w realnym saldzie, przedstawiciel kasyna nie jest w stanie odpowiedzieć. Zrobili więc to bez żadnej podstawy i zapisu w regulaminie kasyna bezczelne zabierając środki z mojego konta...
PS Wysłałam swoją nazwę użytkownika na maila.
Dostałam kolejną informację od przedstawiciela kasyna, która niestety potwierdza, że GAMING CLUB CASINO to scam. Wklejam odpowiedź na pytanie dlaczego moje saldo zostało zredukowane do zera:
GCC napisał:Witam serdecznie Anna
Nazwa użytkownika
Dziękujemy bardzo za wybór Gaming Club
Zgodnie z zaleceniami informujemy iż, zachowujemy prawo do zmniejszenia salda nieaktywnego konta do zera.
Balans pochodził z wygranej w turnieju dlatego jest to tak jak bonus na Pani koncie więc balans został wyzerowany
Proszę spawdź warunki w kasynie poniżej możesz przeczytac na jakiej poodtwie zostało ta kwota zredukowana
Wysyłamy w języku oryginalnym by zachować brzemienie regulaminu
Polecamy użycie translatora https://translate.google.com/
Jako podstawę przesłali regulamin:
Paragraph 1.5 is about dormant accounts and their balances:
1.5 DORMANT ACCOUNTS & DORMANT BONUS BALANCES
1.5.1 It is recorded that the provisions of this Clause 1.5 only apply if all of a Real Player's Accounts at the Casino Group constitute Dormant Accounts.
1.5.2 Any credit balance standing to an Inactive Player's Account may, in the Casino's sole and unfettered discretion, be handled by the Casino and/or Poker Room as follows:
1.5.2.1 an administration fee equivalent to 5 Euros of such credit balance shall be levied monthly thereon and deducted there from until the earlier of:
1.5.2.1.1 the credit balance being reduced to zero; or
1.5.2.1.2 the Inactive Account becoming active; or
1.5.2.1.3 30 months after the Player's Account becomes a Dormant Account (under regulation 39)
1.5.3 If no transaction has been recorded on a player's account for thirty (30) months, the Casino shall remit the balance in the accounts to the player, or if the player cannot be satisfactorily located, to the relevant Authority.
1.5.4 Notwithstanding meeting any play through requirement, in our sole and absolute discretion, you may lose any bonuses and winnings derived from such bonuses if such moneys remain unused by you at the Casino for a period of six months from the date on which such bonus(es) were awarded. For the purpose hereof all Loyalty points awarded shall be construed to be Bonuses
Przedstawicielka kasyna stwierdziła, że mogą potraktować sobie wygrane w turnieju wpisowym, gdzie do wygrania jest realna gotówka jako środki bonusowe. Wg nich nie ma znaczenia, że grałam za swój depozyt i wygraną miałam w REALNYM SALDZIE.
Najlepsze jest to, że wygrana pochodziła z turnieju, który odbywał się CODZIENNIE w KAŻDYM kasynie sieci Microgaming. Nie był to turniej dedykowany dla Gaming Club Casino, tylko turniej MICROGAMING. Kontaktowałam się już w tej sprawie z Microgaming i wedle ich wiedzy, nie ma takiej możliwości, żeby wygrane w turniejach z wpisowym dla całej sieci dane kasyno traktowało sobie jako bonusowe według ich "widzimisie". Na pytanie o wskazanie punktu regulaminu, który mówi, że wygrane w turniejach z wpisowym kasyno może potraktować sobie jako bonusowe, mimo że środki znajdują się w realnym saldzie, przedstawiciel kasyna nie jest w stanie odpowiedzieć. Zrobili więc to bez żadnej podstawy i zapisu w regulaminie kasyna bezczelne zabierając środki z mojego konta...
PS Wysłałam swoją nazwę użytkownika na maila.
AniaFJ- Three of a Kind
- Liczba postów : 5
Punkty : 0
Reputacja : 0
Dołączył : 04/01/2019
Re: GAMING CLUB CASINO -
Poczekaj w 1 kolejności na odpowiedz admina czy jest w stanie ci pomóc - jeżeli sie nie uda to udaj sie na Casinomeisters i skorzystaj z ich serwisu PAB czyli skargi. Gamming Club kasyno jest u nich w sekcji grey zone - kiedys chyba było acredited.
Do kasyn które nie są u nich acredited każdy uzytkownik może otworzyć 1 skarge / reklamacje opisz problem. Tak na szybko to wyglada że chcą cie spławić skoro wygrane pochodziły z turka w którym kupowałaś wejscie i kontynuacje? za własną kase a wygrane za czołowe miejsca były w real money a nie w postaci bonusa do obrotu - to nie mogą ci tak po prostu usunąć tej kasy bo to jest określone w ich regulaminie który mówi że bonusową kase usuwają po 6 miesiącach a z realnej gótówki po roku bez aktywności zaczynają pobierać po 5€ co miesiąć zaczynając od 13 miesiąca .
Także kasa jak najbardziej do odzyskania tylko troche to może potrwac i lepiej na przyszłość nie trzymać bez konca $ w kasynie bo pożniej są tego typu problemy.
Do kasyn które nie są u nich acredited każdy uzytkownik może otworzyć 1 skarge / reklamacje opisz problem. Tak na szybko to wyglada że chcą cie spławić skoro wygrane pochodziły z turka w którym kupowałaś wejscie i kontynuacje? za własną kase a wygrane za czołowe miejsca były w real money a nie w postaci bonusa do obrotu - to nie mogą ci tak po prostu usunąć tej kasy bo to jest określone w ich regulaminie który mówi że bonusową kase usuwają po 6 miesiącach a z realnej gótówki po roku bez aktywności zaczynają pobierać po 5€ co miesiąć zaczynając od 13 miesiąca .
Także kasa jak najbardziej do odzyskania tylko troche to może potrwac i lepiej na przyszłość nie trzymać bez konca $ w kasynie bo pożniej są tego typu problemy.
FAZ- Straight
- Liczba postów : 59
Punkty : 156
Reputacja : 104
Dołączył : 28/04/2015
Re: GAMING CLUB CASINO -
Anna, wysłałem zapytanie do managera kasyna, trzeba uzbroić się w cierpliwość
Admin- Admin
- Liczba postów : 3539
Punkty : 6037
Reputacja : 957
Dołączył : 04/07/2013
Re: GAMING CLUB CASINO -
Jest dokładnie, tak jak piszesz. Niestety kasyno nic sobie z tego nie robi. Przedstawiciel kasyna, niejaka Barbara napisala mi w mailu, że oni traktują sobie wygrane z turnieju z wpisowym za prawdziwe pieniądze jako środki bonusowe, mimo że kasa jest w realnym saldzie.FAZ napisał:Poczekaj w 1 kolejności na odpowiedz admina czy jest w stanie ci pomóc - jeżeli sie nie uda to udaj sie na Casinomeisters i skorzystaj z ich serwisu PAB czyli skargi. Gamming Club kasyno jest u nich w sekcji grey zone - kiedys chyba było acredited.
Do kasyn które nie są u nich acredited każdy uzytkownik może otworzyć 1 skarge / reklamacje opisz problem. Tak na szybko to wyglada że chcą cie spławić skoro wygrane pochodziły z turka w którym kupowałaś wejscie i kontynuacje? za własną kase a wygrane za czołowe miejsca były w real money a nie w postaci bonusa do obrotu - to nie mogą ci tak po prostu usunąć tej kasy bo to jest określone w ich regulaminie który mówi że bonusową kase usuwają po 6 miesiącach a z realnej gótówki po roku bez aktywności zaczynają pobierać po 5€ co miesiąć zaczynając od 13 miesiąca .
Także kasa jak najbardziej do odzyskania tylko troche to może potrwac i lepiej na przyszłość nie trzymać bez konca $ w kasynie bo pożniej są tego typu problemy.
Napisała mi, że wysyłali mi maile informujące, które odczytałam, ale w nich była informacja, że mogą naliczyć tylko opłatę administracyjną w wysokości 5 euro, co zresztą znajduje się w regulaminie.
Dodatkowo skasowali na moim koncie całą historię gier i depozytów. Nie chcieli też podać ID turnieju, z której pochodziła wygrana.
Cała ich argumentacja sprowadza się do tego, co napisali w mailu:
Czyli podążając ich tokiem rozumowania, każda wygrana w turnieju z wpisowym jest dla nich bonusem, co jest absurdem i jawnym oszustem. Tym bardziej, że był to turniej sieciowy Microgaming. Niestety odnoszę wrażenie, że osoby z którymi się kontaktowałam w tej sprawie (Adam, Barbara) nie należą do najbystrzejszych, bo trudno im zrozumieć proste kwestie. Stoją przy stanowisku, że wygrana w turnieju, mimo że był z wpisowym i wygrana była w realnym saldzie, jest dla nich kasą bonusową. Co prawda nie ma nic o tym w regulaminie kasyna, ale oni są Panami, więc wolno im wszystko.Barbara napisał:Balans pochodził z wygranej w turnieju dlatego jest to tak jak bonus na Pani koncie więc balans został wyzerowany
AniaFJ- Three of a Kind
- Liczba postów : 5
Punkty : 0
Reputacja : 0
Dołączył : 04/01/2019
Re: GAMING CLUB CASINO -
Rozumiem, że nie dostaliście żadnej informacji w mojej sprawie?
AniaFJ- Three of a Kind
- Liczba postów : 5
Punkty : 0
Reputacja : 0
Dołączył : 04/01/2019
Re: GAMING CLUB CASINO -
I can pass to retention team as its the case but even we do so i cant share any playeres informaiton or any situation to you
16:46
ok, please pass this
as under GDPR cant tell you anything, you know what i mean?
will pass to support as you requset to check, but thats all
is that fine for you??
16:48
yes
MITSU, 16:48
and better way is, Player contact to Gaming club support. i dont think they deny to comunication as support is good quality
and is the only way can sort the issue out
MITSU, 19:58
hi, i dont see complain on the Askgambers or Casino maister but anyways passed to our support team. i dont think i can follow up more but anyways thank you for take care our brand's player! have a great evening
Czyli nic konkretnego - każe kontaktowac się z supportem, bo on nie może nic zrobić
16:46
ok, please pass this
as under GDPR cant tell you anything, you know what i mean?
will pass to support as you requset to check, but thats all
is that fine for you??
16:48
yes
MITSU, 16:48
and better way is, Player contact to Gaming club support. i dont think they deny to comunication as support is good quality
and is the only way can sort the issue out
MITSU, 19:58
hi, i dont see complain on the Askgambers or Casino maister but anyways passed to our support team. i dont think i can follow up more but anyways thank you for take care our brand's player! have a great evening
Czyli nic konkretnego - każe kontaktowac się z supportem, bo on nie może nic zrobić
Admin- Admin
- Liczba postów : 3539
Punkty : 6037
Reputacja : 957
Dołączył : 04/07/2013
Similar topics
» Qusar Gaming i OVO Casino wycofują się z Polski !!
» Llama Gaming Casino - 50FS bez depozytu
» Quasar Gaming Casino - darmowe bonusy
» Miami Club Casino
» Sun Club Casino - darmowe promocje
» Llama Gaming Casino - 50FS bez depozytu
» Quasar Gaming Casino - darmowe bonusy
» Miami Club Casino
» Sun Club Casino - darmowe promocje
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Dzisiaj o 15:26 by kwapirek
» Darmowe turnieje kasynowe - freeroll
Dzisiaj o 14:32 by Batys
» One Casino 10e bez depozytu
Dzisiaj o 14:18 by Przemytnik
» BDMBet wypłaty i weryfikacja
Dzisiaj o 13:59 by carolowariolo
» Pojedynek typy- konkurs
Dzisiaj o 13:54 by szwagier22
» Dobry Typ 7 kolejka -konkurs
Dzisiaj o 13:51 by szwagier22
» Jeton eWallet
Dzisiaj o 12:36 by Lluuccaa
» Oficjalne konkursy bukmacherskie -Twitter itp
Dzisiaj o 12:07 by KamilFCB
» Rzut karny- konkurs
Dzisiaj o 11:31 by ravoldi88